Mijn Water

Het Ziggo-verhaaltje is nog steeds niet helemaal af. Ook dinsdagmiddag had ik nog steeds geen internet maar wel een mailtje van de klantenservice. Volgens de beantwoorder van mijn mailtje zou ik weer internet moeten hebben. Helaas, niet dus. Met een mailtje schiet ik echter maar weinig op en dus moest ik weer aan de telefoon gaan hangen. Na de gebruikelijke boodschappen in sneltreinvaart door het keuzemenu en zo’n 5 minuten later had ik iemand aan de lijn.

Ik heb de goede man een snelle samenvatting gegeven en al snel bleek dat er dus iets mis moest zijn met mijn modem. Nou zeg ik, dan stuur je toch een nieuwe via de post? Dat doet men dus bij Ziggo niet meer. De modem komt dus nu met een monteur…. alsof ik zelf die 3 stekkertjes er niet in kan prutsen…. Maar goed, ik zeg tegen de man dat het dan maar met monteur moet en zeg hem dat ik vandaag en morgen de gehele morgen thuis ben. Helaas, zo snel zijn ze bij Ziggo ook weer niet want maandag 31 augustus ben ik aan de beurt. Mijn geduld is inmiddels op en mijn kookpunt is al fluitend bereikt. Ik wil af van Ziggo. Die monteur moet maar lekker komen en als meneer een werkende internetverbinding achterlaat is dat de laatste service die ik van Ziggo genoten heb.

Maar er moet natuurlijk ook iets nieuws komen en dus ben ik met KPNot in de slag gegaan. Internet+TV van KPN lijkt voor mij de juiste oplossing te worden en dus heb ik de bestellijn van KPNot maar eens gebeld. Echt, simpeler kan eigenlijk niet…. dacht ik. Ik bestel mijn nieuwe pakketje en tot zover gaat het goed. Ik krijg een bevestigingsmailtje en dáár gaat het dus toch nog fout. Het pakket kostte op internet 44,95 euro terwijl er op het pdf-je dat bij de mail zat staat dat mijn maandelijkse kosten 53,59 euro gaat bedragen. Omdat ik hierover eigenlijk helemaal geen gezeik wil hebben bel ik direct met de servicelijn van KPN. Een vriendelijke man weet mij te vertellen dat er iets mis gegaan is met het document. “Geen zorgen meneer, u betaalt gewoon 44,95 euro”, weet de man me te vertellen. Ik ben er niet helemaal gerust op en dus wacht ik het maar af.

Juist op het moment dat ik weer een beetje in rustiger vaarwater ben gekomen krijg ik gister avond een telefoontje van de afdeling orderverwerking van KPNot. De vriendelijke dame aan de andere kant van de lijn vraagt mij wat de bedoeling is want ze heeft een dubbele aanvraag voor mijn huisadres. Ik val bijna van de stoel. Ik heb nog niet eens iets om over te klagen en nu al gaat er van alles fout. Blijkbaar heeft KPNot een rechtstreeks lijntje met de Kamer van Koophandel. Daar is naar voren gekomen dat er een bedrijf op mijn adres gevestigd is. Een onduidelijk en vreemd verhaal maar “samen” komen we er uit en ook dit probleem is weer opgelost. Ik krijg 1x interactieve TV en 1x internet Extra hoop ik want ik voel aan mijn water dat er ergens nog wel een keer iets mis zal gaan…

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.